Jeg blogger fordi jeg føler for det

Jeg blogger fordi jeg føler for det. Fordi jeg vil dele tankene mine (ikke de mest private selvfølgelig). Jeg har blogget før, men da følte jeg at det ble for kjedelige innlegg, så jeg slettet bloggen min. Derfor vil jeg nå at hvis du leser bloggen min, at du legger igjen en kommentar om hva du synes. Hvis du syns den er kjedelig.. Ok. Det er helt greit, for jeg vil ha tips til å få en bedre blogg. Jeg leser mange forskjellige blogger og blir inspirert. Jeg blir spesielt inspirert av Lorraine sin blogg. Hun skriver helt utrolig, oppdaterer ofte og hun er ekte.

Skriv gjerne bloggen din i kommentarfeltet under.
Hvilke blogger leser du?

dsc01118

Gammelt bilde btw

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg