Dagen igår!

Good morning! I går var jeg ute og møtte noen av mine kjære venner; Mariell, Maria, Thomas, Silje og JohanThomas. Først ble jeg kjørt bort til Mariell og hun skulle spise middag før vi gikk ut. Når hun hadde spist, syklet vi bort til Trio kaia, og der kom Silje og Jt med båt. Silje ble da med oss. Vi syklet bort på Spar og da møtte vi på Andrea og Fredrikke, så vi sto og snakket litt med dem. Så kom Maria, og vi syklet bort igjen på Trio kaia. Der ble vi. Snakket, og tok litt bilder. Litt senere kom Thomas og Jt kom i båten sin. Vi flippet stein (sånn at vi kaster en flat stein på sjøen og så hopper den bortover), jeg klarte fem! Jippi! Mariell klarte sju, tror jeg, og Thomas klarte sikkert noe med tjue. Maria og Silje satt på litt med båten til Jt. Litt over klokka ti var det bare Maria, Mariell, Thomas og jeg som var igjen, og da ble jeg hentet.

Noen bilder fra i går:

090707192637
Se så flink Mariell er!

090707193657
Silje og litt av Maria

090707195216
Mariell

Flere bilder tok jeg ikke i går. Skal prøve å få tatt litt bilder i kveld hvis jeg skal ut da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg