The Climb

Favorittsangen min for tiden er Miley Cyrus-The Climb! Får frysninger hver gang jeg hører den, spesielt når jeg så Hannah Montana: The Movie, da hun tok av seg parykken foran alle i Tennessee og begynte å synge den sangen.. Jeg ble rørt! Jeg har også lest boken til Miley Cyrus; Miles to go. Kjøpte den da jeg var i New York. Hun forteller om blant annet hjertesykdommen sin, den lange veien til å få rollen som Hannah Montana, og når bestefaren hennes døde. Jeg anbefaler deg å lese den. Det er også bilder fra hun var liten baby til nå.

Hva er din favorittsang? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg