I’m back!

Da er jeg tilbake! Slettet den gamle bloggen min for en god stund siden, men så ble den så dårlig at jeg slettet den. Jeg leser en del blogger, og da får jeg lyst til å skrive selv. På den gamle bloggen min skrev jeg dårlige innlegg og fikk aldri kommentarer.. Men nå skal jeg skjerpe meg! Hvis du har noen gode tips, så bare kom med de!
Akkurat nå passer jeg hunden til stesøstra mi, han er så skjønn! En chihuahua med navn, Leon. Senere i dag tror jeg at jeg skal ut og møte vennene mine, eller bare være hjemme. Har blitt veldig solbrent, så derfor vet jeg ikke om jeg skal ut.

Hva skal du i dag? 🙂

090706080931

Leon er så søt!

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg