BACK TO BASICS

Hei! Har dere hatt en fin start på uken så langt? Det har jeg, selv om jeg ikke har gjort veldig mye fornuftig. Jeg kom hjem fra Haag sent søndagskveld, så i går slappet jeg for det meste av før jeg var på jobb på kvelden. Jeg føler meg alltid ganske sliten i kroppen etter en reise, uansett hvor lang eller kort den har vært, så om jeg har muligheten tar jeg meg tid til å slappe av litt etterpå. Jeg hadde en veldig fin helg da, og det var veldig kjekt å se familien min igjen etter så lang tid. Vi har spist masse god mat og shoppet (ikke så mye for min del da), og på søndag var vi på Kite Festival på stranden. Så helgen gikk fort, men heldigvis kommer familien min hit om tre uker ♥ 

// Hey! How’s your week been so far? Mine’s been good, even though I haven’t done that much. I came home from The Hague late Sunday night, so I spent most of yesterday relaxing, except for the afternoon when I was at work. My body always feels tired after traveling, even if it’s been a short trip. So if I can, I’ll take some time afterwards to relax. I had such a great weekend, and it was so nice to see my family again after a long time. We’ve been shopping (not so much for me), eating good food, and on Sunday we went to a Kite Festival at the beach. The weekend went by so fast, but luckily my family’s coming here in three weeks ♥

5 kommentarer

Siste innlegg