SEEING THE FINISH LINE

Åh, nå er vi SÅ nær med å være ferdig med leiligheten at det seriøst kribler i magen min. Det er bare noen småtterier som gjenstår, men nå har jeg til og med fått rydda ut alt av verktøy og søppel osv, så jeg sitter nå i en ryddig leilighet!! Det gjør meg så glad at dere aner ikke. Vi har jo egentlig bodd i litt sånn halvveis kaos siden starten av sommeren, for siden Matias har gjort alt selv ved siden av fulltidsjobb, og det har vært mye rot/forsinkelser med kjøkkenleverandøren, har det naturligvis tatt litt tid. Men nå er altså målstreken VELDIG nært, og det betyr også at en “apartment tour” på Youtube ikke er langt unna heller! Jeg vil bare få alt helt på plass før den tid. 

// We’re SO close to being done with the apartment now, I seriously have butterflies in my stomach. There’s only a few little bits remaining, but now I’ve even cleaned out all tools and trash etc, so I’m sitting in a clean apartment!! You have no idea how happy that makes me. We’ve basically been living in chaos since the beginning of summer since my boyfriend has done all the renovation by himself next to a full time job, and there’s been a lot of issues with our kitchen supplier, so obviously it’s taken time. But now we’re SO close to the finish line, which means that an “apartment tour” on Youtube will be coming soon as well! I just want everything to be completely done before that. 

Jeg har følt meg halvveis syk de siste dagene (som jeg nevnte i forrige post) og syns egentlig kroppen min bare kan bestemme seg for om jeg skal være syk eller ikke. Men jeg orker ikke tenke så mye mer på det, så i morgen tidlig drar jeg på trening igjen. Jeg har uansett ikke tid til å være syk nå, så det får bare være. Neste uke vil bestå av skolearbeid, endel jobbing, trening, og på torsdag drar jeg endelig til Haag for å besøke familien min igjen. Jeg har ikke sett de på nesten fire måneder nå, så da var det virkelig på tide. Jeg vurderer å vlogge derfra, så jeg får se! Er det noe interesse for det? 

I’ve been feeling ill on and off these last few days (which I mentioned in my last post) and I just want my body to decide if I’m ill or not. But I don’t want to think any more about it, so tomorrow morning I’ll be back in the gym. I don’t have time to be sick now anyway. Next week will consist of work, school work, working out, and on Thursday I’m finally going to The Hague to see my family. I haven’t seen them in four months now, so it’s about time. I’m thinking about vlogging from there, so we’ll see! Any interest in that? 

7 kommentarer

Siste innlegg