INSTAGRAM LATELY AND LIFE ORGANIZING


Follow me on Instagram @malindh

Hei, dere! Dagene går så fort for tiden, og plutselig er det over en uke siden forrige innlegg. Jeg må prøve å få litt mer rutiner på det igjen, men det har vært så mange andre rutiner som må ha kommet på plass først. Nå føler jeg at jeg begynner å få livet på stell igjen etter den nye hverdagen min og det føles veldig godt. Jeg har faktisk veldig lite skole fremover, eller det vil si lite oppmøte. Skolearbeid er det jo alltid, men det blir nesten bare “hjemmekontor” den neste måneden. Jeg syns det er veldig greit å få styre dagene mer selv, til tross for at jeg trives veldig godt på skolen og i klassen min også. Denne uken har jeg følt meg litt “pjusk” og spesielt i dag har jeg kjent på det, så nå må jeg prøve å få slappet mest av de neste dagene, selv om jeg er ufattelig rastløs. Det er så kjedelig å ligge på sofaen når det er så mye jeg bør/vil gjøre! I kveld har jeg brukt endel tid på regnskap og å prøve å få alt på stell, og selv om det er mye frustrasjon, tror jeg det går greit nå. Noenlunde iallefall. Så nå føles hodet mitt ganske fullt, og jeg skal bare ta det helt med ro på sofaen resten av kvelden. Håper dere har det fint ♥

// Hey cuties! These days are passing by so fast, and suddenly it’s over a week since my last post. I have to try and get into routines again, but there’s been so many other routines that needed to be prioritized first. I feel like my life is starting to come together again now since starting school, and it feels so good. I won’t need to go to school that much the next few weeks, but of course there will be a lot of school work to do. But I actually prefer to work at home and control the days more myself, even though I really like my school and class. This week I’ve been feeling a little under the weather, especially today, so I have to try and relax more the next few days, even though it’s so boring. There’s so much I should/want to do! Tonight I’ve spent a lot of time trying to figure out accounting and get my life in order, and there’s been a lot of frustration, but I think I’m starting to get it now. A little bit. So now my head feels full, and I’m just going to chill on the couch for the rest of the evening. Hope you’re all feeling good ♥

6 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen det og balansere skole og blogg. Har ikke vært noe flink den siste måneden. Men tenkte at nå skal jeg ta et skikkelig tak i det. Er jo noe jeg liker og holde på med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg