NYE TILSKUDD I LEILIGHETEN

Reklame | DESENIO

Det begynner å bli bra i leiligheten nå, men vi har fortsatt noen småting som gjenstår, og jeg vil ikke vise dere alt før vi er helt ferdig. Men jeg klarer ikke vente med å vise litt fra leiligheten, så her har dere noen nye tilskudd i leiligheten vår, nemlig noen fine bilder fra Desenio! Vi har flyttet de to bildene som tidligere hang over sofaen, ut i gangen (det får dere se i en senere apartment tour), og byttet de ut med tre bilder som gir meg en skikkelig godfølelse! Da vi valgte ut bildene brukte vi byggeverktøyet på Desenio, hvor man kan sette sammen bilder i ulike kombinasjoner for å se hvordan de passer sammen på veggen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi syns det var litt tomt på den lille veggen mellom gang og kjøkken, så der har vi fått opp et helt rått bilde, som dere kan se ovenfor. Som dere ser har vi valgt svarte rammer til alle bildene, men Desenio har flere rammer man kan velge mellom. Det er utrolig hvor mye ett par bilder kan gjøre med et rom, og jeg elsker følelsen disse bildene gir stuen og kjøkkenet vårt nå. Koden MALIND25 gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 4-6. september. (Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters). ♥ 

Håper dere syns det var kjekt å få se litt av leiligheten iallefall, så lover jeg at jeg skal lage en apartment tour så snart vi er helt ferdig!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg