VIDEO: QUICK MAKEUP FIX

Reklame | Spilt inn for Lava Art

Som jeg har sagt før lager jeg noen videoer i måneden for et firma, som heter Lava Art. De redigerer og bruker filmene på sine kanaler. Denne gangen tenkte jeg at jeg kunne gjøre en kjapp redigering på en av videoene og legge den ut her! Vi holder på med film på skolen denne uken, og da fikk jeg lyst til å redigere en liten video selv også. Det er en veldig kort video, men det er jo greit det også? Her lager jeg en “lavendel look” som jeg syns ble veldig fin. I morgen skal gruppen min filme og redigere en liten “reklamevideo” til sosiale medier, og det tror jeg blir veldig bra! Jeg må forberede litt i kveld, så det tenkte jeg å sette i gang med nå. Ha en fortsatt fin kveld! 

// As I’ve said before I make some videos every month for a company named Lava Art. They edit and use the films on their channels. This time I thought I would do a quick edit myself on one of the videos, and post it here! We’re doing videos at school this week, and that made me want to edit one myself too. It’s a very short video, but that’s okay too, right? Here I’m making a “lavender look” that I think turned out really nice. Tomorrow my group will film and edit a short commercial video for social media, and I’m hoping it’ll turn out good! I have to prepare a little bit tonight, so I’m getting on that right now. Enjoy your evening!

6 kommentarer

Siste innlegg