WORK MODE: ON

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere, og god søndag! Jeg kom hjem i går, etter å ha vært i Ørsta/Volda hele uken. Jeg var på Julie Bergan konsert på fredag, og det var så god stemning! Føler klassen min kommer veldig godt overens, og det er jo selvfølgelig veldig bra ettersom vi skal tilbringe mye tid sammen de neste tre årene. Jeg er veldig motivert for tiden fremover, og er innstilt på å jobbe hardt. Neste uke er planen å pendle til skolen hver dag, for det er så godt å være hjemme på kveldene. Så i kveld må jeg preppe mat til i morgen og pakke sekken, så er jeg klar for skolen i morgen! Men først det skal jeg se To All The Boys I Loved Before på Netflix. Jeg har hørt så mye om den, så tenkte jeg måtte sjekke den ut! Virker veldig søt hittil. Håper dere har hatt en fin helg ♥

Happy Sunday! I got home yesterday, after staying with my grand parents all week for the first week at school. I went to a concert on Friday, and I had such a good time! I feel like my class is getting along so well, which obviously is very positive since we’re spending a lot of time together the next three years. I’m really motivated these days, and my mind is set to work hard. So tonight I’ll prep food for tomorrow and pack my bags, so I’m ready for school tomorrow. But first I’m watching To All The Boys I’ve Loved Before on Netflix. I’ve heard so much about it, so I had to check it out! Seems like a cute movie so far. Hope your weekend has been great ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg