PROTECTING MY PHONE

Reklame | Ideal of Sweden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helt siden jeg fikk min første iPhone i 2011 har det vært veldig viktig for meg å beskytte telefonen. De er jo såpass stiv i pris at jeg helst vil at telefonen skal vare en stund før jeg må kjøpe ny. Nå har jeg brukt dekslene til Ideal of Sweden i litt over ett år, og de gjør jobben, men (nesten viktigst av alt, hehe) er de fine. Min favoritt for tiden er det du ser på bildene over, med ananas på ♥ Dekslene er også magnetiske, som gjør de kompatible med hverandre, feks om du vil bruke den med lommebokdekselet, bilstativet eller ring mount. Du får 20% på hele nettsiden med koden MALINAUGUST (gyldig til 12/08/2018) ♥

// Ever since I got my first iPhone in 2011 it’s been very important for me to protect my phone. The prices are pretty high, so I really want my phone to last as long as possible before I have to buy a new one. Now I’ve been using the phone covers from Ideal of Sweden for a little over a year, and they do the job, but (most important) they look good. The one with the pineapples, on the photos above, is my favorite at the moment ♥ The products are magnetic, which makes them compatible with each other, for example if you want to is a cover with the wallet, car mount or ring mount. You can get 20% off the entire website with the code MALINAUGUST (valid until Aug 12 2018) ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg