THE PINK SPOT

Hjem, kjære hjem! Jeg er vel hjemme, og har rukket å komme meg litt. Jeg var ikke helt klar for å dra fra New York, men nå når jeg er hjemme, og til og med har flyttet hjem, er det veldig deilig. Vi flyttet jo inn hos svigers for tre uker siden fordi vi har pusset opp kjøkkenet, men nå orket jeg ikke å bo på to steder lenger, så da flyttet vi hjem i går. Kjøkkenet er ikke ferdig enda men det begynner å komme seg! Gleder meg sånn til å vise dere, hihi. 

// Home, sweet home! I’m safely back home, and I’m back in the right time zone. I wasn’t completely ready to leave New York, but now that I’m at home, and I’ve even moved back home, it’s so nice. As I’ve mentioned we moved in with the in-laws three weeks ago because we’re renovating our kitchen, but I got so stressed out by living in two places, so we moved home yesterday. The kitchen isn’t quite done yet, but it’s getting there! I can’t wait to show you! 

Jeg har jo MASSEVIS av bilder å vise dere fra New York, så vær forberedt på endel New York innlegg fremover. Håper det er greit? Skal prøve å blande inn litt andre innlegg her og der også da. På jakt etter en Instagram-location i New York, kom jeg tilfeldigvis også over denne søte lille, rosa kaféen, som jeg også har sett mye på Instagram. Jeg kunne jo ikke la være å ta bilder her heller! Girl loves her pink. 

// I still have LOTS of photos to show you from New York, so be prepared for a lot of New York posts from now on. Hope that’s OK? I will try to mix it with other posts as well. While I was hunting down an Instagram location in New York, I stumbled upon this cute, pink café, that I’ve also seen a lot on Instagram. Of course I had to shoot some photos here as well! Girl loves her pink. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg