SUMMER NIGHTS

God morgen, søndag! Jeg sto opp for ikke så altfor lenge siden, og har nettopp spist litt frokost. Senere går turen til leiligheten (vi bor jo ikke der nå når det er kaos) og i dag er det flislegging som står på planen! Det blir så bra, og forhåpentligvis blir vi stort sett ferdig med kjøkkenet til vi drar på torsdag. Åh, bare fire hele dager hjemme før turen går til New York!! Jeg begynner å bli veldig reisesyk nå, og så snart dette innlegget er publisert skal jeg fortsette planleggingen av turen. Jeg planlegger dagene slik at vi får mest mulig ut av turen, for én uke i NY går jo tross alt veldig fort, og det er SÅ mye å se og gjøre der. 

// Good morning, Sunday! I woke up not too long ago, and I’ve just had some breakfast. We’re going to the apartment later (we don’t live there now since it’s just chaos) and today the tiles are going up in the kitchen! It’s starting to look so good, and hopefully we will be done with most of the kitchen by Thursday when we leave. We only have four full days at home before we’re going to New York!! I’m getting so excited about the trip now, and as soon as this post is published I will continue planning the trip. I’m planning the days so that we will get the most out of the trip, because one week in NY goes so fast, and there’s SO much to see and do there! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har fortsatt en god del å gjøre før vi drar på tur, blant annet to videoer som skal spilles inn. Jeg jobber jo, som nevnt før, for et sminkefirma, hvor jeg lager noen videoer for de hver måned, så jeg skal spille inn den siste for denne måneden før vi drar på ferie. Nå har jeg endel utstyr også, så jeg trives virkelig med å lage sminkevideoer i mitt lille hjemmestudio. Kanskje jeg kan begynne å lage noen til min egen Youtube-kanal også etter hvert? Vi får se. Men jeg kan meddele at det blir litt aktivitet på kanalen min nå da, siden jeg tenkte å lage en vlog før jeg drar, og også en video fra New York. Noen som er interessert i det? 

// I still have a lot to do before we leave, like two videos I have to record. As I’ve mentioned before I make videos for a makeup brand, so I record some videos for them every month. So before I leave I will make the last one for this month. I have some video equipment now too, so I really like making videos in my little home studio. Maybe I should start making some for my own Youtube channel as well? We’ll see. But I can say that there will be some activity on my channel now, since I’m planning to make a vlog before I leave, and also a video from New York. Anyone interested in watching that? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg