LUNCH O´CLOCK

Disse dagene går så fort, heldigvis for meg siden det bare er rett over en uke til vi drar! Jeg har definitivt nok å blogge om, men tiden har ikke strukket til. Både mandag og tirsdag var ganske hektiske, så i dag fant jeg ut at jeg skulle ta det litt mer med ro. Jeg har derfor hatt en rolig start på dagen, hvor jeg bare har ordnet forskjellig på laptopen, og begynt å planlegge dagene i New York. Kveldene går til å oppussing av kjøkkenet, og i går fikk vi (mest Matias) satt sammen benkeplata og festet vasken og steketoppen på den. Det blir sååååå bra, herregud!! Gleder meg til å vise dere. Jeg viser litt oppdateringer på Instagram story av og til (@malindh), så dere kan følge med der om dere er nysgjerrig, hihi.

// These days are going so fast, and I’m so happy about that since we’re leaving in just over one week! I have things to blog about, but I just haven’t had the time. Both Monday and Tuesday were quite hectic, so I found out that I wanted to relax a bit more today. So today I had a calm start to the day, we’re I’ve just been taking care of stuff on the laptop, and I’ve startet planning the days in New York. The evenings are spent renovating our kitchen, and yesterday we fixed our new countertop and put in the new sink and our stovetop. It looks soooo good, omg!! Can’t wait to show you the finished results. I’m posting some updates on Instagram story every once in a while (@malindh), so follow me there if you’re curious. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forrige uke møtte jeg Ingrid til lunsj en dag, og det var altfor lenge siden vi møtte hverandre sist, så det var veldig koselig! Vi dro på en kafé i nærheten av der hun bor, og de hadde SÅ god mat. Det er ikke ofte jeg er på kafé, så det er veldig koselig når det først gjøres. Apropos lunsj – det må jeg spise nå. Så tenker jeg å gå en litt lenger tur med hunden, og få litt god, frisk luft. Jeg skulle egentlig på trening også i dag, men jeg kjenner at hodet mitt ikke er helt bra, så da dropper jeg det heller. Håper dere har en fin dag ♥

// Last week I met up with Ingrid for lunch one day, and it was way too long since the last time we met, so it was so nice to meet again. We went to a café close to where she lives, and the food there was so good. I don’t go to cafés that often, so it’s so cozy when I first go. Speaking of lunch – I have to eat now. Then I will go for a longer walk with the dog and get some fresh air. I was supposed to go the gym as well today, but my head’s not feeling too good, so I’ll skip it today. Hope you’re having a nice day ♥

3 kommentarer
    1. Åh som vi gleder oss til å sjå det nye kjøkkenet +++! Kos dokke med forberedelsene til New York! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg