GOALS FOR THE WEEK

De siste to ukene har rutinene vært litt ute av spill, både fordi jeg har reist, og fordi det har skjedd andre ting som har gjort at rutinene har blitt satt litt på vent. Jeg fungerer ikke så bra i lengden uten rutiner, og jeg har derfor laget meg en liste med mål for neste uke for å komme tilbake i rutiner, og for å gjøre det litt lettere ettersom de neste ukene vil gå i oppussing, og det da er lett å falle ut av rutiner igjen. 

// I haven’t had much routine in my life the last couple weeks, because I’ve been traveling, and because other things have happened that have put my routines on hold. I don’t work that well in the long run without routines, so I’ve now made a list of goals for next week to get back into routines. We’ll be renovating the apartment the next few weeks, which can make it harder to keep the routines, so hopefully this list will make it easier for me. 

♥ Få nok søvn. Dette punktet er så viktig for meg for at jeg skal fungere bra og effektivt. Jeg var sliten i flere dager etter forrige helg da jeg var stuck på flyplassen i Trondheim og fikk svært få timer søvn. De neste dagene sov jeg heller ikke veldig bra heller, så det var nok litt derfor jeg var sliten så lenge også. Men 7-8 timer (ikke mindre og ikke mer) er det som skal til for å holde meg gående, og da må jeg også legge meg tidlig siden jeg vil stå opp tidlig. 
// Get enough sleep. I was so tired last week, so I’ve really noticed how important it is for me to get 7-8 hours (not more and not less) sleep every night. This means that I have to go to bed at a decent time since I want to get up early in the mornings.

♥ Skjerpe kostholdet. Jeg føler meg generelt ikke bra i kroppen min for tiden, som sikkert er et resultat av et kosthold som ikke har vært helt optimalt. Det har blitt altfor mye sukker, og ikke bra nok måltid, og det merker jeg veldig godt. Med en gang jeg har skrevet dette innlegget skal jeg sette meg ned og planlegge måltid for uken. Jeg trenger en plan, rett og slett.
// Fix my diet. I haven’t been feeling to good in my body lately, which is probably a result of a bad diet. I’ve been eating too much sugar and not good enough meals, and I really feel it. After I’ve finished this post I will go ahead and plan my meals for the week. I need a plan I can stick to. 

 Få treningsrutinene på plass igjen. Det er bare to uker som har gått med ikke fullt så mye trening, men for min del er det to uker for mye. Jeg syns det er skikkelig dritt å ikke få trent, så fra i morgen av blir det fullt kjør igjen, helst med tidlige morgenøkter. Favoritten ♥
// Get into my workout routines again. I’ve only had a couple weeks with less workouts, but I just think that sucks, haha. I feel so shitty when I can’t workout, so from tomorrow I’ll start getting fully back into my program again, with early morning workouts. My favorite♥

♥ Få litt flere blogginnlegg på plass. Jeg har noen idéer til noen innlegg jeg vil skrive, så da må jeg jo bare gjøre det. Det er kanskje litt kjedelig med bare hverdagsinnlegg når jeg først blogger, eller? Jeg har for eksempel testet noen nye produkter jeg vil anbefale til dere, så det kommer iallefall et innlegg om det! 
// Write some more blog posts. I have a couple ideas for blog posts I want to write, so I just have to do it. I’ve been thinking it may be too boring with only blog posts on what I’ve been doing lately? I’ve been trying out a few new products that I want to recommend to you, so there will be a post about that at least! 

♥ Starte oppussingen for fullt! I morgen starter vi (Matias) å legge nytt gulv her, og med det starter oppussingen. Det blir nok litt kaos her de neste tre ukene, men det blir så kjekt når vi er ferdig! Vi skal legge nytt gulv i omtrent hele leiligheten (bortsett fra gang og bad), og så blir kjøkkenet pusset opp så det blir omtrent helt nytt. Det blir så fiiint! 
// Start on the renovation! Tomorrow we (Matias) will start on the new floors here, and with that the renovation has started. There will probably be a little chaotic here the next three weeks, but it will be worth it of course! We will change the floors in almost the entire apartment (except in the hallway and bathroom), and we’ll change most of the kitchen so it will look entirely different. It will be so pretty!! 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg iallefall en liste jeg må følge for neste uke, som forhåpentligvis vil gjøre det litt lettere å holde på rutinene. Jeg vet det kommer til å være litt kaos her, men jeg får bare tenke at det er bare for en liten stund. Herregud så fint det kommer til å bli i leiligheten, og jeg gleder meg til å vise dere ♥

// So now I have a list I’ll have to follow next week, which will hopefully make it a little bit easier to stick to routines. I know there will be chaos here, but I just have to remember that it’s only for a little while. OMG, the apartment will look SO good when we’re done, and I can’t wait to show you ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg