DAGEN FØR DAGEN

Nå som jeg ikke blogger like ofte lenger, må jeg alltid lese forrige innlegg før jeg begynner på det nye, for å se hva jeg har skrevet om/evt ikke skrevet om, og hvilken dag det var. Jeg må liksom ha full kontroll, hehe. Denne dagen går stort sett i litt forberedelser til morgendagen, som jeg regner med gjelder veldig mange andre i dette landet i dag. Det vil si stryking av skjorter, selvbruning, og å handle inn litt småtterier til morgendagen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tror nesten jeg kan si at 17. mai er den beste dagen i året etter julaften, så jeg gleder meg selvfølgelig veldig til morgendagen. Det er alltid så god stemning, og alle er i godt humør. Det er en av de få dagene i året det er helt greit å stå opp tidlig, og jeg gleder meg til å først møte vennene mine til frokost, og så se toget i byen og vandre litt rundt, og så spise lunsj og middag med svigers. Jeg har tenkt å prøve meg på en ny frisyre også, så jeg håper virkelig det blir vellykket siden jeg ikke har noe backup plan. Jeg får vel heller stå opp litt tidligere sånn at jeg slipper å stresse med det. 

Håper dere får en veldig fin dag i morgen ♥ Kos dere masse! 

2 kommentarer
    1. Ønsker deg ein kjempefin og kjekk 17. mai! Programmet ditt ser supert ut! Nyyyyyt! 🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg