HVILEPULS

Hei dere! Jeg har hatt noen fine dager hos mormor og morfar, sammen med familien min som, som sagt, har vært hjemme fra Nederland denne uken. Det er alltid så avslappende å være hos besteforeldrene mine, så de siste dagene har jeg for det meste bare hatt hvilepuls og tatt det helt med ro. Jeg sier “for det meste” fordi jeg også har hatt en treningsøkt, og en fjelltur med søskenbarnet mitt. Nå er jeg hjemme igjen og er klar for den skikkelige hverdagen igjen. Det er jo nesten helg nå da, jeg har bare en tidligvakt på jobb i morgen først. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen bilder fra fjellturen med søskenbarnet mitt i går! Det var lenge siden vi hadde sett hverandre, så det var veldig kjekt at vi fikk til dette, og det var jo fantastisk vær. Jeg har vært kjempestøl i beina etter trening på tirsdag også, så det var godt å få bevegd på beina litt. Jeg er egentlig ikke storfan av fjellturer, men det gjør meg ingenting med en tur en gang i blant. 

Nyt resten av fridagen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg