Å FINNE EN BALANSE

Tusen takk for støtten på forrige innlegg, det betyr mye ♥ Det føles litt rart ut enda, å ikke skulle tenke på å blogge hele tiden, og jeg tror det vil ta litt tid å finne den rette balansen. Jeg vil ikke tenke at jeg ikke har en blogg, for det skal ikke være helt stille her inne, men jeg skal ta det mer med ro, og som sagt: kvalitet over kvantitet. Nå har jeg ikke rørt kameraet mitt på en ukes tid, og det er ikke bra det heller, men jeg tror jeg bare trengte litt ro. Selv om jeg skal ta det mer med ro på bloggen, kommer jeg ikke til å gjøre det med Instagram, og da må jeg jo nesten fortsette å bruke kameraet. Så får jeg heller bare plage de rundt meg litt mer om jeg trenger hjelp til å ta bilder. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morgen drar jeg og familien til besteforeldrene mine og blir der i noen dager, siden familien min er her på ferie nå (de bor i Nederland). Det er så godt å ha de hjemme i litt over en uke, og da passet det bra at jeg har fri i noen dager også, så får jeg brukt mest mulig tid sammen med de. Forhåpentligvis får jeg dratt til Haag en tur snart også, nå når det har blitt varmt og fint der nede. 

Håper dere har hatt en fin helg ♥

3 kommentarer
    1. Sounds like a great plan!!
      Sliter meg selv noen ganger psykisk ut ved å tenke på blogg konstant og stresse.. Og det blir såååå slitsomt i lengden. Har nettopp begynt å skrive igjen og jeg skal IKKE gå på den smellen denne gangen hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg