UKEN SOM GIKK – UKE 17

En litt sen ukesoppdatering, så nå håper jeg ikke jeg har glemt alt fra forrige uke, hehe. Jeg har slitt med hodet de siste to dagene, så da har jeg bare tatt det helt med ro og sovet mye. Veldig kjipt når det skjer, men det er heldigvis ikke ofte det har skjedd etter jeg startet med briller i fjor. 

Ukens opptur: Det var veldig kjekt å starte uken med lunsj med Ingrid som jeg ikke hadde sett på en stund, og så var selvfølgelig dåpen på søndag for fadderbarnet mitt veldig kjekt. 

Ukens nedtur: Mot slutten av uken begynte motivasjonen min å gå veldig nedover, og det er noe jeg har tenkt mye på i ettertid. Jeg tenkte å skrive et eget innlegg om dette, for jeg må få tankene på plass og dele litt med dere ettersom det kanskje vil skje litt endringer her inne. 

Ukens sang: Jeg har fortsatt å høre på No Tears Left to Cry av Ariana Grande, den er så kul!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens serie: Jeg begynte å se på Vanderpump Rules på Sumo, og nå er jeg hekta. Jeg elsker jo reality så denne er virkelig midt i blinken! Den handler om personalet på en av restaurantene til Lisa Vanderpump (som er med i Real Housewives of Beverly Hills), så der er det selvfølgelig masse drama og god (dårlig?) underholdning, hehe. 

Ukens craving: Kan faktisk ikke huske å ha cravet noe spesielt forrige uke, så her blir det et kjedelig svar altså. 

Ukens treningsøkt: Beina mine fikk kjørt seg ganske heftig på den ene beinøkta jeg hadde altså. 

– Hadde dere en fin uke? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg