SUIT UP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Suit BershkaTop NLY One

Hei dere! Vipps så var den helgen også over. Eller, vi har vel noen timer igjen å nyte tenker jeg. Vi kom hjem fra dåp for en liten stund siden, og det var SÅ godt å få av seg bunaden. Den har blitt veeeldig trang nemlig, så jeg føler jeg ikke har pustet på noen timer. Nå har det faktisk ikke blitt gjort noe med den siden jeg ble konfirmert da, så det var vel kanskje på tide at den ble litt trang. Men det var ikke det jeg skulle snakke om! Dåpen var veldig fin, og jeg er så stolt fadder for Kaspian. 

Antrekket ovenfor hadde jeg på meg i innflyttingsfest i går. Dere har jo sett dressen før, men jeg syns det ble en kul look med denne toppen til. Det ble en tidlig kveld på meg siden jeg måtte opp tidlig i dag for å lage pastasalat og foccacia til dåpen. Nå skal vi snart hjem til svigers for å se Heimebane der, så synd at det er sesongavslutning i dag! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg