MINDBLOWN AV TV-SERIE // UKEN SOM GIKK – UKE 16

Surprise, jeg bringer denne spalten tilbake! Nå er det vel rundt ett år siden jeg sluttet, og hvorfor jeg gjorde det vet jeg egentlig ikke. Det kan jo ha vært fordi jeg begynte å skrive innleggene mine på både norsk og engelsk, og da ble det litt vel styrete å skrive slike innlegg. Men nå tenkte jeg det var på tide å starte med det igjen siden jeg liker så godt å lese slike innlegg selv! 

Ukens opptur: Nå kjenner jeg allerede at jeg virkelig må grave i hodet for å tenke på hva jeg gjorde forrige uke *går inn på egen blogg og leser innleggene mine*, men jeg må si det virkelig var DIGG med burgers etter en travel dag på jobb på lørdag. Selv om vi måtte vente en time på maten var det på en måte verdt det etter å ha gått og tenkt på de burgerne i sikkert én måned. 

Ukens nedtur: Jeg har vært SÅ matlei! Jeg sliter virkelig med hva jeg skal spise til frokost, lunsj og kvelds som ikke er brødskiver eller havregrøt. Nå har jeg gjort litt “research” og tenkt litt da, så nå har jeg litt flere idéer til hva jeg kan spise! 

Ukens sang: Denne kom ikke før mot slutten av uken, men jeg endte opp med å høre den under hele treningsøkten min i går, så da føler jeg den fint tok plassen som ukens sang. Ariana Grande’s nye sang No Tears Left to Cry er SÅ kul, og jeg merker allerede (som skjønt under treningsøkten igår) at dette er en av de sangene jeg kommer til å høre ihjel. Og så kan jeg ikke la være å nevne hvor utrolig trist det er at selveste Avicii gikk bort, for en dyktig mann det var. NRJ spilte bare hans musikk hele lørdagen, og da var det selvfølgelig den radiokanalen jeg hørte på i bilen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens serie: Jeg hadde egentlig tenkt å nevne en annen serie, men jeg får heller anbefale den i et annet innlegg, for i går kom den nye episoden av Jane the Virgin og bare BLEW MY MIND! Altså her.re.gud!! Det er forresten en kjempebra serie generelt, men den sesongavslutningen som ble lagt ut på Sumo i går tok virkelig kaka, og siden jeg fortsatt er i sjokk etter den avslutningen, fortjener den altså denne kåringen. 

Ukens innlegg: Det ble jo ikke så altfor mange innlegg her inne, men “Mine favoritter – podkaster” fikk mange flere lesere enn jeg trodde, så det var tydeligvis et populært tema! 

Ukens craving: Kikertsnacks! Høres sikkert veldig rart ut, men ovnsstekte kikerter er virkelig fantastisk, og det er super snacks på kvelden når søtsuget kommer for fullt! Og don’t worry, oppskrift er på vei ♥

Ukens treningsøkt: Jeg har blitt veldig glad i rygg-økter, og der er det som regel bare øvelser jeg liker, så der har jeg det veldig gøy, og de blir automatisk de beste øktene. 

– Hadde dere en fin uke?

8 kommentarer

Siste innlegg