LONG TIME NO SEE – VLOG

Hei dere, og god søndag! Jeg er ferdig med ukens siste treningsøkt, og nå sitter jeg og drikker verdens beste smoothie, som dere kan se i vloggen ovenfor også. Det er jo en hel måned siden sist jeg la ut video, jeg har rett og slett ikke hatt noe “inspirasjon” til videoer. Men nå vil jeg begynne å lage videoer oftere igjen, om det så bare er vlogger. Vlogger er faktisk det jeg liker best å se hos andre, så da er det kanskje greit. Ellers må dere bare komme med tips om det er noen spesielle videoer dere vil se, eller noe dere vil se mer av i vlogger feks? 

Nå skal jeg snart komme meg i dusjen, og senere skal vi til svigers og spise middag, så blir vi sikkert der utover kvelden. Vi ser ofte Heimebane der borte – koselig! Hva gjør dere i dag? 

3 kommentarer
    1. Er det Iphone du har? De har gått ut med at det er gjort en feil på telefonene dems som gjør at hastigheten blir redusert når batteriet er dårlig, og siden den feilen ikke skal være sånn, får man nå byttet batteri for bare noen få hundrelapper hos forhandlere. Bare så du vet det 🙂

    2. Stine Tjernsli Jensen: Det er det ja! Ja, vet det, men da må jeg vel være uten telefon i en god stund og det er jeg ikke så gira på, haha 🙁 Men takk uansett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg