AFTER WORK BURGERS

Det er ikke ofte dere hører fra meg på lørdager, siden folk ofte er for opptatt til å lese blogger da, men i dag følte jeg for å legge igjen et lite pip her siden jeg bare har blogget annenhver dag denne uken. Det har vært mye som har skjedd her i Ålesund denne uken siden byen har fylt 170 år, blant annet har massevis av spisesteder i byen hatt “Spis for 100” der de da har hatt retter til 100kr. Det fant vi ut at vi måtte få med oss, så da møttes vi på Molo Brew etter jobb i dag for burgers og fries. Vi måtte vente lenge på maten, men da benyttet vi oss av ett av spillene de har liggende der for å få tiden til å gå. 

Uansett kjekt å finne på noe etter jobb på en lørdag, men nå var det godt å finne sofaen også, og her blir jeg resten av kvelden. I morgen kommer det forresten en vlog! På tide å komme meg tilbake til videogamet nå, så jeg skal prøve å laste opp relativt ofte fremover. 

– Hva har dere gjort i dag? 

4 kommentarer
    1. Flotte bilder og heilt sikkert deilig mat! I dag har vi hatt besøk. Vi grilla, men spiste inne. Kjekt! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg