STARTING OVER

God fredagskveld, dere! Endelig helg igjen! Føler forsåvidt at jeg nettopp skrev dette, men så er det faktisk en uke siden. Tiden går så fort, og selv om uken går fort er det alltid like godt med helg. Jeg har hatt en travel dag på jobb i dag siden det har vært tilbud, så kvelden brukes bare på sofaen for å hvile denne slitne kroppen og lade opp til en ny dag på jobb i morgen. 

Det føles litt rart å skulle skrive om trening på en fredagskveld, men siden jeg glemte å blogge i går (jeg er håpløs for tiden), får det heller bli nå. Anyways, jeg tenkte å skrive litt om trening! Som jeg har skrevet før bruker jeg treningsappen som heter Sweat, der du finner flere ulike treningsprogram. I januar byttet jeg treningsprogram der inne til et som heter PWR, som er enda mer styrkebasert enn det jeg trente før det, BBG Stronger. Jeg har vært såå fornøyd med dette og har aldri vært mer motivert til treningen. Jeg vil bare trene hver eneste dag (men legger uansett inn hviledager siden jeg vet det er viktig), og syns det er trist når jeg er ferdig med treningsøkten for dagen. Bortsett fra beinøktene. Beinøkter suger. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forrige uke fullførte jeg programmet, som hittil varer i 12 uker (det kommer nok mer etter hvert), så denne uken startet jeg på nytt igjen! Eller, det vil si at jeg gikk rett på uke 5, ettersom det var den uken det begynte med fem økter i uken istedenfor fire (én er optional da). Nå er jeg jo så vant til treningen at kroppen min fint klarer så mye trening. Jeg kunne skrevet enda mer om treningen, men nå begynner det vel å bli nok på en fredagskveld. Nå er det helg og på tide å kose seg med digg mat og godis ♥

Ha en fin helg!

3 kommentarer
    1. Tonje: Nei, den koster penger. Enten en sum i måneden eller så kan du betale for flere måneder om gangen, husker ikke prisen i hodet dessverre. Men den har en uke free trial da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg