ET LITE FRAVÆR

Hei dere, og god påske! Som dere kanskje har merket (eller ikke) har det vært stille her de siste dagene, og det er egentlig bare en blanding av at jeg ville ta meg litt fri i påsken, og at jeg har blitt syk. Nå tenker du kanskje “Var du ikke nettopp syk?” og jo, det stemmer. Det er faktisk bare ett par måneder siden jeg lå rett ut med influensa i én uke, og nå har altså forkjølelsen tatt meg igjen. Jeg våknet opp på torsdag og følte meg slapp, så da slappet jeg av hele dagen, på fredagen følte jeg meg ok og dro på trening (jeg var så rastløs etter dagen før), i tillegg til å tilbringe noen timer med mamma og egentlig bruke dagen som normalt. Lørdagen våknet jeg opp dårlig og dro på jobb, og senere i bursdag, og det har jeg fått betale for i dag for å si det sånn. Jeg håper virkelig ikke det tar lang tid før jeg kommer meg til hektene igjen, for jeg er så rastløs, og vil helst på trening asap. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere hatt en fin påske da? Jeg har ikke sett noe annet enn blå himmel og skispor på Instagram og Snapchat, så det virker jo som om folk har kost seg iallefall! Vi har jo vært kjempeheldig med været, og nå når påsken er over håper jeg vi kan se frem til våren veldig snart ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg