ALL WRAPPED UP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kom på at jeg hadde ett par bilder jeg ikke hadde vist dere fra Amsterdam! Det skulle jo egentlig være antrekksbilder, men jeg er jo bare helt innpakket, så jeg kan liksom ikke kalle det helt det heller. Det var jo ISkaldt den dagen, så det var faktisk helt uaktuelt å kle av meg eller åpne opp noe for bildene, haha. Det skal sies at jeg har fryst mye for antrekksbilder før, men det er ikke ALLTID det er verdt det. 

Jeg kom nettopp hjem fra å ha hentet en levering fra Too Good To Go. Regner med de fleste av dere har hørt om den appen? Så nå har vi fått digg bakst i hus, i tillegg til at jeg tok påskehandelen tidligere i dag, så matskap og kjøleskap er fylt opp med masse digg til påsken! Mangler litt godis da, men jeg venter med det til onsdag siden det er da påsken virkelig starter. Kjøper jeg før er det en ganske stor fare for at det er spist opp innen den tid, hehe. 

6 kommentarer

Siste innlegg