EASTER MOOD

God søndagskveld til dere ♥ Håper dere har hatt en fin helg? Jeg tok, som jeg ofte gjør, bloggfri i går, for som jeg har sagt før er det så få som leser blogg da, og så hadde jeg rett og slett ingenting å blogge om. Når jeg har jobblørdag blir det liksom ikke så mye spennende å fortelle. Jeg kjøpte med meg noen fine, gule tulipaner etter jobb i går da, og dermed ble det straks litt påske/vårstemning i leiligheten. Nå er jeg så klar for vår at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg, det er jo ingen tvil om at det har vært en lang vinter i Norge i år. Den har forsåvidt vært veldig fin her iallefall, med MYE sol, og det syns jeg har vært fantastisk. Det er liksom ikke ofte det er skogbrannfare her på Vestlandet, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så nå er her altså litt påskestemning i heimen! Påsken kom jo veldig tidlig i år, og det føles jo ikke noe spesielt ut, men så har jeg egentlig ingen påsketradisjoner heller. Bortsett fra påskeegg selvfølgelig, så da er det jammen bra at mamma kommer hit neste helg og kan ordne det ♥ Jeg skal uansett kose meg i påsken og slappe helt av på de røde dagene iallefall! Ellers skal jeg jobbe litt, og så tenker jeg at jeg må på jakt etter noen vårlige puter å ha i sofaen. Jeg trenger rett og slett litt mer farger på stuen. Treningen blir som vanlig gjennom hele uken, og så håper jeg på å få til iallefall én skitur. Det har kanskje vært vårtemperatur i helgen, men fra i morgen av blir det kaldt og fint igjen. Det er helt greit i påsken ♥

– Hva er deres planer for påsken?

6 kommentarer

Siste innlegg