NOEN ØYEBLIKK FRA DE SISTE UKENE

Det var plutselig ganske lenge siden sist jeg oppdaterte dere med noen øyeblikk fra min Instagram story! Jeg prøver å bli flinkere til å oppdatere der, rett og slett fordi jeg elsker den funksjonen og syns det er så gøy å følge med på andre sine. Det ser kanskje ikke veldig spennende ut med det knippet som er over, men det er jo bare et lite utvalg. Så om dere vil se litt mer enn jeg viser på bloggen, følg meg på Instagram @malindh! Nå har jeg snart 4000 følgere der, såå gøy ♥ Og jeg kommer selvfølgelig til å oppdatere ekstra mye fra torsdag av når vi drar til Haag! 

Nå sitter jeg veldig komfortabelt under teppet på sofaen for å se på Camp Kulinaris. Så gøy med en ny type realityserie, jeg digger den! Jeg føler jeg har vært veldig effektiv i dag med trening, rydding og vasking av leiligheten, mathandel, og en 40-minutters gåtur, for å nevne litt! Jeg hadde egentlig mer på planen også med det ble rett og slett ikke prioritert i dag. Det er relativt hektiske dager frem til vi drar på torsdag, eller det vil si at det eneste jeg stresser med er egentlig at jeg må fullføre alle treningsøktene for uken før jeg drar. Men det går fint det! 

– Hva har dere gjort i dag? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg