HELLO SUNDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei, dere! Har dere hatt en fin helg? Den har som vanlig gått altfor fort, men det er helt greit denne gangen. Jeg har jo bursdag om én uke, og på torsdag drar vi endelig til Haag for å besøke familien min. Måtte de neste dagene gå fort! Jeg våknet ganske tidlig i dag (før ni beregnes som tidlig på søndager), og klarte ikke ligge så lenge fordi jeg var altfor sulten, haha. Så har jeg gått den obligatoriske søndagsturen, nok en gang med Treningspodden på ørene, og nå har vi nettopp spist middag. En liten søndagsoppsummering her altså! 

Håper dere har hatt en fin helg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg