BARNDOMMEN MIN

I anledning min 23-årsdag om ca. 1,5 uke tenkte jeg det kunne være gøy å vise dere noen bilder fra barndommen min! Da mormor og morfar var her forrige uke tok de med et album jeg kunne få, med massevis av bilder fra barndommen. Det satt jeg faktisk veldig stor pris på, for det er veldig kjekt å ha og se tilbake på. Spesielt fra de første årene av livet mitt, for det husker jeg naturligvis veldig lite av. Det jeg husker er at jeg hadde en veldig fin og trygg barndom, omringet av god familie. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her var jeg litt over ett år gammel, og jeg må si det at jeg DIGGER denne looken! Altså hallo så kule sneakers? Mamma jobbet i skobutikk da jeg var liten, og det kan vel være en av grunnene til at jeg elsker sko nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Stilen på topp nok en gang! Se så høy sekken på ryggen min er, haha! Jeg har alltid digget den “oversized tee”-looken da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
I kjent furtestil – på 17. mai, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den fotballen der var ganske stor i forhold til meg, men nok en gang har jeg råkule sko på meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hvert år var det tradisjon med bakehelg hos mormor og morfar før jul, og det var noe av det gøyeste jeg visste om. Nå har lillesøster Stella tatt over den tradisjonen ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er faktisk en av favorittbildene mine, jeg syns bare det var helt nydelig lys og en helt spesiell stemning. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og tilslutt… meg. På en kjelke. På biltaket.

Håper dere syns dette var litt gøy å se? Jeg måtte le en del da jeg bladde gjennom fotoalbumet, mange artige øyeblikk. Jeg er iallefall glad for at jeg har det, og for at familien min var så flink til å fange øyeblikk da jeg var yngre ♥

5 kommentarer

Siste innlegg