TO SERIER DU MÅ SE DENNE HELGEN

Happy Friday dere! Jeg er så glad for at helgen er her, og det regner jeg med dere også er. Det er jo den beste delen av uken! Hittil i dag har jeg vært på trening og ryddet i garderoben min. Sistnevnte tok litt lenger tid enn jeg trodde, og selv om jeg ryddet i klærne mine da vi flyttet hit, ble det flere poser til Fretex denne gangen også. Jeg har også lagt ut endel til salg, så følg meg gjerne på Tise-appen @malinhatlestad! Jeg har også litt ute på UseMy-appen! 

Til poenget med dette innlegget, i dag vil jeg anbefale dere to tv-serier å se denne helgen! Jeg har vært hekta på begge disse den siste tiden, så jeg håper dere også vil gi de en sjanse. 

Dynasty er en helt ny serie, som er en reboot av serien med samme navn fra 80-tallet (?). Jeg har ikke mye peiling på den originale versjonen, men har hørt endel om den, og fant ut for noen dager siden at det er de samme navnene i denne moderne versjonen, det visste jeg faktisk ikke. Det er en dramaserie om en rik familie, med masse intriger. Så det er altså bare en mer moderne versjon av den originale, og jeg syns den var litt treg i starten, men plutselig var jeg helt inni den, og siste episoden sluttet SÅ spennende! Det er faktisk ikke avgjort om det kommer ny sesong eller ikke, siden den fortsatt er såpass ny, men jeg håper virkelig at det gjør det. Dere kan se den på Netflix! 
 

Power startet jeg på med kjæresten min for noen måneder siden, og så var vi hekta en stund, men så av en eller annen grunn så vi ikke mer på en stund. Så fortsatte vi på den for noen uker siden, og vi er helt hekta! Det er virkelig en kjempebra serie, og jeg skjønner ikke at den ikke er mer kjent! Den har jo faktisk mer enn 8 i rating på IMDB. Serien handler om et narkokartell i New York (tenk Narcos, bare i et rikmannsmiljø), og der er mye action og spennende ting som skjer. Som dere kanskje ser på bildet er 50 Cent med i serien, og han er også en av produsentene. Nei, dere må bare se denne serien altså, SÅ spennende! Dere kan se den på HBO. 

​Har dere noen serietips å komme med? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg