FOR FØRSTE GANG PÅ 10 ÅR

Sånn så starten av dagen min ut i dag ♥ I forrige uke fikk jeg endelig skiene mine fra Nederland (de ble med i flyttelasset til familien min), og i dag dro jeg på en skitur for første gang på sikkert ti år! Jeg har aldri vært noe spesielt begeistra for ski, men etter å ha sett så mange bilder av folk på skitur denne vinteren fikk jeg så lyst til å gjøre det selv, og det er jo helt nydelig vær for tiden så det må jo benyttes! Løypen jeg valgte hadde mye oppoverbakker da, så i morgen tror jeg at jeg skal kjøre enda litt lenger, og satse på mer bortover. Det er mer min greie, hehe. 

Ellers kom mormor og morfar til byen i dag og spanderte middag på oss og tante, og så ble de med hit igjen etterpå. Så fint å se de igjen, og ekstra fint er det å se familien nå når mamma og de ikke er her, men de ser jeg heldigvis om bare to uker ♥

Står dere på ski?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg