SÅ VAR VI HER IGJEN GITT

Så var mandagen her igjen da, heldigvis nesten over. Neida, dagen min har absolutt ikke vært ille altså! Helt standard OK egentlig! Men dere, tenk så mange mandager vi går gjennom i løpet av livet? Haha, jeg syns det er det er SÅ rart å tenke på sånne ting. Jeg startet iallefall dagen på vanlig vis: med en god treningsøkt! Og så har mandagen gått som normalt ellers også, med ukeshandel og litt husarbeid og slike veldig kjedelige ting, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse fine blomstene ble kjøpt inn rett før helgen, kjekt med litt farger! Selv om det bare er februar (snaaart mars da!) kjenner jeg at vårstemningen begynner å komme på plass, og jeg er på jakt etter noen fine putetrekk med vårfarger for å få litt mer farger i stuen. Det er kanskje meldt flere minusgrader hele uken, men vi har jo uansett våren foran oss, selv om det kan ta ett par måneder til før den dukker opp ♥

– Hva har dere gjort i dag? 

5 kommentarer
    1. Supert bilde av deg, Malin! Vi reiste på hytta i går, og kom heim i dag. Vi har måka maaaasse snø av taket, og der er supert skiføre – heilt sikkert i lang tid framover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg