VLOG: ONE OF THOSE DAYS

Ukens video er en ikke fullt så spennende vlog, siden jeg filmet den på en dag som endte opp med å være litt dårlig. Men når jeg først hadde startet filmingen og bestemt meg for å filme den dagen kunne jeg ikke la være heller, så da ble det sånn. Jeg syns det er viktig å vise de litt dårligere dagene også, for da blir det litt mer ekte. De dårligere dagene dukker heldigvis ikke opp så ofte, og da prøver jeg å tenke på det klisjé ordtaket “It’s just a bad day, not a bad life”. 

I dag har jeg vært mer ute av huset enn jeg vanligvis pleier på søndager, først var jeg i CrossFit boksen som Matias trener i fordi CrossFit Open har begynt og han skulle ta økten, så da måtte jeg komme og heie. Selv om jeg ikke trener CrossFit selv syns jeg det er veldig gøy å se på, og det er litt vanskelig å ikke bli engasjert når det er noe som er en så stor del av livet til Matias. Og så er jo det litt gøy å se andre slite også, hehe. Etter det dro Caroline og jeg på café siden hun har bursdag i dag, og siden har jeg bare slappet av hjemme, med Chinese take-out til middag. En fin søndag med andre ord, og det håper jeg dere også har hatt ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg