FØLELSER OSV

God kveld, dere ♥ Ett par dager siden sist nå, men i går glemte jeg helt av tiden etter jobb, og det har jeg forsåvidt gjort i dag også, for jeg hadde ikke tenkt å skrive så sent. Det er jo ikke akkurat mange som sitter og leser blogg på en lørdagskveld, hehe. Jeg koser meg i eget selskap nå, og syns det er så deilig med slike kvelder. 

En ting jeg har tenkt endel på i det siste er hvor sykt følsom jeg er. Jeg har alltid vært veldig følsom, men jeg har bare tenkt mye på det i det siste, og jeg vet ikke helt hvorfor. Spesielt denne uken har det vært SÅ mye følelser, sånn er det jo når det er den tiden på måneden, men denne uken føler jeg bare at det har tatt helt overhånd. Eller så er det bare at jeg har tenkt mer over det. Det er jo en god ting også det, men noen ganger irriterer følsomheten meg skikkelig. Som at jeg ikke klarer å krangle med noen uten å begynne å gråte, eller at hvis jeg er veldig sliten og trøtt kan jeg begynne å gråte for ingen grunn. Veldig travelt til tider altså, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har jo blitt ganske vant til det nå etter snart 23 år på denne jorden, men det er likevel noe jeg prøver å jobbe med. Følsomheten fører til mye bekymringer og dårlig samvittighet, som igjen tar mye energi fra meg. Men alt kan jobbes med, og jeg prøver alltid å ta meg sammen når det er skikkelig ille. Noen andre som er like eller? Hjelper alltid litt å vite at man ikke er den eneste, haha.

Nå skal jeg ta meg en lang, varm dusj, og så satser jeg på tidlig kveld. Jeg er SÅ trøtt! Håper lørdagen deres er fin ♥

6 kommentarer
    1. Det er utrolig slitsomt å ha det slik, noe jeg kan kjenne meg igjen i.. forrige uke gråt jeg for ingenting, sånn helt ut av det blå! Slik går det ofte for meg også når det er mye som skjer. Håper det roer seg for deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg