DEN MEST MOTIVERENDE SERIEN PÅ TV

God lillelørdag, dere ♥ Jeg har hatt en fin og produktiv dag! Jeg hadde en tidligvakt på jobb, og hadde egentlig tenkt å for det meste bli liggende på sofaen resten av dagen, men så fant jeg ut at det gidder jeg faktisk ikke, så da dro jeg på trening! Der ble det en lang, delvis rolig cardioøkt, og så en god session med tøying etterpå. Jeg er jo midt i uke 5 av treningsprogrammet mitt, og koser meg fortsatt like mye. Det sies jo at det tar 21 dager for noe å bli til en vane, og det merker jeg godt nå, for det er liksom ikke lenger noe spørsmål om jeg skal trene, jeg bare gjør det automatisk. Det er rett og slett ikke snakk om at jeg ikke skal fullføre en uke av programmet mitt, og det er så gøy! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg og ser Luksusfellen, og det er jo uten tvil det mest motiverende tv-programmet man kan se på. Er det én plass man ikke skal ende opp så er det der, haha. Jeg har jo blitt ganske mye mer bevisst på pengebruken etter vi kjøpte bolig, naturligvis, men jeg får en liten ekstra motivasjon etter å ha sett en episode av det programmet. Og så er jo det ganske utrolig hva folk faktisk får til. 

Ha en fin kveld ♥

5 kommentarer
    1. Så flink du er å trene! Elsker også luksusfellen, synes det er helt utrolig hvordan folk kan være så blind på økonomi. Føler meg ikke så ille selv når jeg ser det programmet, haha!
      Du får ha en fin kveld 🙂

    2. Fint bilde av deg, Malin! Sprek er du også! Eg grøsser nesten kvar gong eg ser Luksusfellen, – tenk å utsette seg for slike problem! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg