FRIDAY LOOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God fredag, dere! Åh, det er så kjekt å ha hele helgen foran seg! Den siste måneden har jeg jobbet hver fredag, 3/4 senvakter, så denne fredagen skal jeg nyte å ha fri. Jeg skal jobbe i morgen da, og så skal jeg i bursdag på kvelden, så det blir nok en bra helg! Nå tenkte jeg å ta meg en tur og kikke litt i butikker, det har jeg faktisk ikke gjort på lenge. Kjekt å se litt hva som er i butikkene for tiden, og så får jeg gjøre mitt beste for å ikke kjøpe noe, hehe. Etterpå blir det nachos, det gleder jeg meg sånn til! Det er jo tacofredag, og da har vi som regel annenhver fredag med taco eller nachos. 

Håper dere får en fin helg! Jeg tror ikke jeg rekker å blogge i morgen, så da snakkes vi isåfall på søndag ♥

– Hvilke helgeplaner har dere? 

6 kommentarer

Siste innlegg