FEIRE VALENTINES?

Hei dere, og Happy Valentines/Galentines/Palentines, eller hva du kaller det! Jeg var på jobb tidligere i dag, og merket derfor egentlig ikke noe særlig til Valentines før jeg gikk inn på Instagram og så alt klisset der, haha. Selv har jeg ikke noe spesielt forhold til Valentines, og Matias og jeg har heller aldri feiret det. Vi har ikke følt noe behov for det, og så har vi jo jubileum bare ti dager før Valentines også, så det er jo ikke akkurat lenge siden vi var ute og feiret kjærligheten. Jeg syns det er fint at vi har en egen dag til kjærligheten da, og at noen bruker dagen til å feire, enten det er med kjæreste, venner eller familie. Så lenge man er flink til å sette pris på hverandre til vanlig også ♥

Jeg har faktisk planer i kveld da! Jeg skal på kino med to venninner og se, selvfølgelig, den nye Fifty Shades filmen. Vi satt her en dag og skulle finne en dag å se den på, og så var det bare onsdagen som passet. Etterpå kom vi på at det er jo Valentines Day, så da fikk vi oss en god latter, haha. Men det blir jo kjekt da, og jeg gleder meg til å se den siste filmen, og til å spise litt godis ♥

– Hva gjør dere i dag? 

3 kommentarer
    1. Vi bruker ikke å feire noe spesielt på valentines da vi er gode på å feire hver dag sammen hehe 🙂 fint med en slik dag, men synes det er synd med så mye kjøpepress. Men det føler ikke vi på, heldigvis 😀 kos deg på kino!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg