VIDEO: BOYFRIEND DOES MY MAKEUP!

Denne videoen har jeg gledet meg til å spille inn og vise til dere! Som dere ser fikk jeg med meg Matias på en video, og det var mildt sagt komisk da han skulle sminke meg. Jeg har klippet den så kort som mulig, men jeg kunne rett og slett ikke klippe bort noe mer, for han gjør og sier så mye gøy i videoen, haha! Så den er ganske lang, men det er virkelig verdt å se hele altså! Vil dere jeg skal lage flere videoer med kjæresten? 

Og siden dette er det eneste innlegget i dag må jeg selvfølgelig benytte muligheten til å gratulere mamma med morsdagen! Og alle andre mødre der ute ♥ Jeg ser jo ikke mamma før om en måned, men har fått ordnet blomster til henne uansett. Nå drar vi snart avgårde til svigers for å feire morsdag og fastelavn der, det blir koselig! Håper dere har en fin dag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg