WINTER IN THE CITY

På dager som dette har jeg som regel veldig lite å skrive, og det er jo teit å skrive at jeg har lite å skrive, men sånn er det bare av og til. Det svir i øynene fordi jeg er trøtt, og jeg kjenner at hele kroppen min er sliten. Varetelling, altså. Jammen godt det bare er én gang i året, hehe. Jeg er vant til åtte timer søvn, så at det går ni timer fra jeg drar fra jobb til jeg er tilbake der, er jo ikke helt optimalt, hehe. Men når det er så sjeldent som dette går jo det helt fint, og ettersom dette er den femte varetellingen jeg er med på er jeg godt forberedt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om jeg var sliten etter jobb ble den planlagte gåturen fullført, det er jo så deilig og friskt! Vi har vært heldige her med lite nedbør for tiden, og da syns jeg vinteren er veldig fin. Gjør ingenting at det er kaldt når det er sol og friskt ute! Jeg har tilogmed bestilt meg turbukse, som enda mer motivasjon til å gå turer fremover, hehe. Denne gangen hadde jeg faktisk podcast på ørene når jeg gikk, noe jeg ikke har gjort før! Tenkte å skrive mer om det i et annet innlegg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg