UKENS TRENINGSPLAN

Hei, dere! Jeg har fullført ukens første treningsøkt, og det føles så bra. Dette er en litt sånn “merkelig” dag, for det er varetelling på jobb i kveld, så jeg skal jobbe fra 17-23. Det er ganske uvanlig vakt, og siden jeg skal jobbe fra 08 i morgen tidlig også, prøver jeg å ta det litt med ro (utenom treningen såklart, som forsåvidt bare gir energi). Jeg vet det blir tungt det neste døgnet med varetellingen, så da må jeg bare prøve å lade opp. Jeg tenkte å gjøre noe jeg ikke har gjort så mye før, nemlig dele ukens treningsplan med dere! 

Jeg liker å legge en plan for uken, og det er det som er så fint med treningsappen jeg bruker, Sweat, der ligger alle øktene for uken, og jeg kan også legge opp planen der. Jeg liker vanligvis å starte uken med bryst og triceps, og ikke bein og mage, men siden det er varetelling i dag ville jeg ikke slite ut armene, så da ble det bein og mage istedenfor! 

Nå har jeg begynt på uke tre av det nye programmet, og jeg stortrives! Koser meg virkelig på trening, selv om det er veldig tungt, hehe. I dag fikk jeg med meg Ingrid og kjæresten hennes på trening også, og selv om vi ikke trente det samme er jo det veldig kjekt med litt selskap! Nå må jeg komme meg avgårde og handle inn til uken, og så skal jeg slappe av mer før det blir fullt kjør med varetellingen!

​Håper dere har en fin start på uken ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg