COZY KNITS

Hei dere, og god lørdag! Vet det har vært dårlig med oppdateringer denne uken, men jeg har utrolig nok hatt det ganske travelt! Eller, jeg kan vel ikke kalle det travelt, men jeg har gjort mye! Vært sosial, jobbet og trent. Jeg koser meg sånn med trening for tiden, og syns det er trist når treningsøkten er ferdig og det er på tide å dra hjem, haha. Så det er stort sett det jeg har gjort hittil i dag, vært på trening, og så har jeg spilt inn en video! Den legger jeg ut i morgen, jeg syns søndager er en fin dag å poste videoer på ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg på meg en ny strikkagenser fra Cubus, jeg elsker den! Har ikke mye strikkagensere faktisk, så det var kjekt med et nytt tilskudd. Nå skal vi ta oss en liten tur til byen, det blir koselig i det relativt fine været som er ute i dag. Vinteren er faktisk helt OK når det er kaldt og rundt 0 grader +/-! Håper lørdagen deres er fin ♥

– Hva gjør dere i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg