HVORDAN VAR FJORÅRET EGENTLIG?

Jeg føler det kanskje er litt sent å snakke om fjoråret nå når vi er i februar, men her om dagen fant jeg meg i å tenke på hvordan året som gikk egentlig var. Rett og slett reflektere over året, for jeg føler 2017 var et såpass viktig år for meg at jeg må reflektere litt.

I januar i fjor var jeg sliten. Jeg har jo nevnt det (sikkert litt for mange ganger) før at 2016 var et tøft år for meg, ett av de tøffeste noen gang. Så da det nye året kom og jeg var ferdig som butikksjef var jeg rett og slett veldig sliten. Jeg hadde ikke noen nyttårsforsetter for 2017, men jeg visste at etter det året jeg hadde hatt, skulle dette være året jeg satt meg selv først. Rett og slett leve, og gjøre ting for meg selv. Oppleve, tilbringe tid med venner og familie, og ta vare på kroppen min. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg sier at 2017 var et bra år for meg, for jeg vet godt hvor fælt det året var for andre. Sånn vil jo det alltid være, det vil alltid være noen som ikke opplever året så bra, men det er kjip når folk som står deg nært ikke har det bra. Så der har jo selvfølgelig vært tider på året der ting ikke har vært så bra, men likevel må jeg tenke på det jeg hadde som mål for året: å gjøre ting for meg selv. Og så er det jo det at jeg kan naturligvis ikke la være å sammenligne fjoråret med året før, og da var det uten tvil et mye bedre år. Og jeg føler virkelig at jeg nådde målet mitt. Ja, jeg har brukt mye penger på reise og shopping, men herregud så gøy jeg har hatt det og så mye jeg har opplevd! Det trengte jeg virkelig. Jeg har vært på turer både med venner, kjæreste og familie, blitt kjent med nye folk, jeg har hatt en god treningsrutine gjennom hele året, og vi kjøpte leilighet?? Det skjedde så mye i fjor som jeg aldri hadde sett for meg på starten av året. Familien min flyttet ut av landet, hvor stort er ikke det liksom?! Det skjedde forsåvidt ikke helt før nå på nyåret, men vi visste jo om det i store deler av fjoråret.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om noen av dere som leser dette hadde et crappy år i fjor, så vil jeg bare be dere om å værsåsnill gjøre mer for dere selv dette året. Ta vare på deg selv, gi litt faen, gjør ting som gjør deg glad, og omgi deg bare med folk som vil deg godt og har en positiv påvirkning. Så lover jeg deg at mye er gjort bare der. 

4 kommentarer
    1. Så flott å lese at du har hatt et bra 2017. Det er nok vel fortjent. Du skal være stolt over deg selv for at du klarte å gi deg selv et bedre år, og snu på ting som er negativt. Det er virkelig bare bra å klare gi litt mere F….Ha en kjempefin helg<3

    2. wow så fantastisk bra malin! Ikke ha dårlig samvittighet, det vil alltid være litt sånn. En utrolig bra utvikling du burde være stolt over <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg