THREE BEAUTY FAVORITES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er lenge siden jeg har kommet med anbefalinger til dere, og det har jo egentlig bare vært fordi jeg ikke har hatt noe å anbefale. Men nå har jeg det! Dette er produkter som jeg ikke har brukt så veldig lenge, men som allerede er store favoritter i toalettmappen. Noe litt billigere, og noe litt dyrere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det første er en strobe cream fra MAC, som er super på de dagene jeg føler jeg trenger litt ekstra glød. Som er typ hver dag nå på vinteren. Jeg påfører den i hele ansiktet før foundation, men den kan også brukes over foundation som en highlighter. Det har jeg ikke testet selv enda, men jeg kommer nok til å gjøre det når jeg skal pynte meg litt ekstra. Denne har blitt en stor favoritt og jeg føler virkelig den gir ‘det lille ekstra’ i hverdagssminken min. Siden det er MAC koster den litt, men forhåpentligvis holder den en god stund! Jeg kan oppdatere dere senere på den fronten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den concealeren er faktisk, med hånden på hjertet, den beste jeg noen gang har prøvd! Jeg hadde egentlig ikke høye forventninger til denne ettersom den er ganske billig siden det er NYX (nå skal det sies at NYX har jo faktisk ganske bra sminke), men jeg trengte en concealer da bagasjen vår var forsinket etter vi kom til Haag, så da plukket jeg bare opp denne. Den dekker SÅ bra, og jeg føler den holder hele dagen, sikkert fordi den er vannfast. Den er ganske tykk egentlig, men føles ikke kakete, og er enkel å blende ut. Nei, dere må bare prøve denne om dere føler dere trenger mer dekke, for denne er så god!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Etter influensaen har jeg følt meg ganske blek (fordi jeg er det…) og jeg har ikke tatt selvbruning på noen uker, så da har foundationen jeg bruker vært hakket for mørk. Istedenfor å kjøpe en ny foundation i en lysere farge, kjøpte jeg denne fra NIP+FAB som jeg bare blander inn i foundationen for å gjøre den lysere, før jeg påfører den i ansiktet! Det er jo genialt, og mer økonomisk enn å kjøpe ny foundation hver gang du er litt brunere eller blekere. Denne finnes også i en mørkbrun, hvis du har en foundation som er for lys. Jeg tar bare litt foundation på håndflaten min, noen dråper med denne oppi, og blander det med beautyblenderen siden det er den jeg bruker for å påføre foundation uansett. Genialt altså! Den er kjøpt på Cubus forresten, vi fikk inn dette merket for noen måneder siden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så der har dere mine favoritter for tiden, som hjelper veldig på huden min som ellers føles ganske døll ut på denne tiden. Og husk at huden trenger ekstra fuktighet på denne tiden av året, når det er så kaldt og tørr luft ute. Jeg prøver å være flinkere selv, men det er lett å glemme av. 

– Har du prøvd noen av disse produktene?

7 kommentarer

Siste innlegg