FOR ETT ÅR SIDEN

Tenk, nå er det faktisk ett helt år siden jeg startet å blogge igjen! Nå føles det ut som jeg aldri sluttet, og det ble vel egentlig ganske fort en naturlig del av livet mitt igjen. I år er jo det faktisk hele ni år siden jeg opprettet denne bloggen, så det er jo ikke rart at den føles som en stor del av meg, og at jeg savnet det det året jeg ikke blogget. Men jeg er virkelig SÅ glad for at jeg startet igjen, og jeg føler jeg har tatt med denne bloggen på så mye kult bare det siste året! 


Første antrekkshooten jeg hadde da jeg var tilbake for ett år siden. Det var SÅ rart å stå foran kameraet igjen, haha! 

Jeg skal ikke snakke for mye om dette, for sånt hører mer hjemme når bloggen har bursdag, og det er jo ikke før i juli! Men et lite innlegg fortjente dette minijubileumet, siden det betød så mye for meg. 

I dag fikk jeg endelig besøkt fadderbarnet mitt som kom til verden for rett over tre uker siden! Han ble født den dagen jeg dro til Haag, så planen var å dra på besøk med en gang jeg kom hjem, men så var jeg jo syk i en uke, så det måtte vente. Det er helt utrolig hvor liten han er, ser jo bare ut som en liten dukke♥ Det blir gøy å se han vokse opp, og jeg skal uten tvil være den kuleste fadderen😉 Nå vurderer jeg sterkt å dra til butikken og kjøpe litt godis. Det er jo nesten helg, så litt skader vel ikke? 

– Hva har dere gjort i dag? 

11 kommentarer

Siste innlegg