EN AV DE VANLIGE DAGENE

Annonse: Innholdet sponset produkt

Jeg kom nettopp hjem etter å ha gjort noen ærender, og har nå tent masse lys i stua, så jeg koser meg skikkelig! Jeg gikk en tur i dag tidlig på rundt 40 minutter siden det er en del av treningsprogrammet mitt, og det er gjerne de “øktene” jeg har droppet tidligere. Jeg skjønner ikke hvorfor da, for det er så deilig å gå tur, og ikke minst gjør det bare godt for kroppen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sponset hårbånd fra Farmor Ingvarda

Se dette søte hårbåndet forresten! Jeg har jo et samarbeid med Farmor Ingvarda, som er en butikk her i Ålesund, og her forleden plukket jeg ut dette fine hårbandet. Samarbeidet er egentlig via Instagram, men jeg ville vise det her på bloggen også for jeg likte det så godt. Jeg gjør generelt veldig lite med håret mitt, og er dårlig på å bruke tilbehør osv., så det er noe jeg vil bli flinkere til for det er jo så fint! Dette hårbåndet er jo i velour, og dere vet hvor svak jeg er for det. 

​- Hva har dere gjort i dag? 

5 kommentarer

Siste innlegg