SLIK ORGANISERER JEG SMINKEN MIN!

Jeg har lenge sett etter en bedre måte å oppbevare sminken min på, for hittil har jeg hatt litt på badet og litt i garderoben, og det har jo ikke vært helt optimalt. Jeg syns det er greit å ha alt samlet, for da har jeg mer kontroll. Så jeg fant ut at jeg skulle gjøre noe med det, og etter litt googling fant jeg løsningen som dere ser under! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bestilte et trillebord fra IKEA, og så kjøpte jeg små kurver på Jysk til å ha nedi, for et enklere system. Til vanlig blir det stående på soverommet, så kan jeg bare trille det inn i garderoben om jeg vil sminke meg der, eller inn på badet! Jeg er så fornøyd med denne løsningen, og syns i tillegg det var et fint lite tilskudd til soverommet! 

– Hva syns dere? 

13 kommentarer

Siste innlegg