JEG KLARER IKKE PRESTERE

Det målet mitt med daglig blogging var ingen problem å holde, helt frem til jeg fikk influensa. Slike ting skjer alltid på veldig dårlige tidspunkt, for min del på starten av året når jeg er full av motivasjon og vil gjøre alt mulig. Det gikk fint å blogge de første dagene jeg var syk fordi jeg hadde bloggmateriale, men på et tidspunkt måtte jo det gå tomt, og jeg orket rett og slett ikke noen halvskrevne innlegg om noen klær på nettet jeg syns er fine. Så da ble det heller stille her i noen dager.

Jeg hater når jeg ikke får prestert, og sånn har det altså blitt denne uken med den influensaen som ikke vil gi helt opp. Lite blogging, ingen ny video, og selvfølgelig ingen trening, som jeg nå omtrent har abstinenser etter siden jeg har savnet treningssenteret mens jeg har vært bortreist, og siden planen var å begynne på nytt treningsprogram denne uken. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har altså ikke friskmeldt meg helt enda, for jeg kjenner at formen ikke er der. Jeg var på jobb i går og da merket jeg det veldig, og det gjør jeg i dag også selvom jeg for det meste har styrt på i leiligheten, og bittelitt farting ute. Så jeg holder meg på sofaen i kveld og skal ta det med ro i morgen også, og da håper jeg virkelig det holder. Denne influensaen er virkelig en skikkelig b***h. 

Håper dere har en fin lørdagskveld ♥

9 kommentarer
    1. Er man syk så er det lov å ta seg en pause fra bloggingen, for da kommer man sterkere tilbake når du er friskmeldt igjen 😀 <3 men kjenner til følelsen! Ønsker deg god bedring!

    2. Føler’n virkelig 🙁 blitt dårlig igjen etter influensaen, så ikke kjør på for hardt – for immunforsvaret er ikke på topp. Var selv på jobb i dag og følte meg som en hodeløs høne ettersom er er blitt ordentlig forkjøla, hahah!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg