NOEN TIMER I ET ANNET LAND

Som jeg skrev i går skulle jeg på en liten reise i dag, for det har seg nemlig slik at er du i Nederland, da kan du komme deg til flere andre land på veldig kort tid med tog. For ett par måneder siden fant jeg ut at Veronica, som jeg var på bootcamp i Marbella med i fjor, kun bodde en time unna med tog, så da måtte jeg selvfølgelig benytte muligheten til å møte henne! Hun bor nemlig i Antwerp i Belgia, så i dag fikk jeg besøkt en ny by i Belgia. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var så fint å møtes igjen, og det er så kjekt at jeg faktisk fikk venner fra den bootcampen som jeg enda snakker med av og til. Vi var jo tross alt folk fra hele verden der! Og så var det kjekt å se en ny by. Jeg kom hjem for ett par timer siden og er ganske sliten, så nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Nå er det bare noen få dager til jeg skal hjem og jeg kjenner det skal bli godt det også, selv om jeg koser meg her med familien ♥

8 kommentarer

Siste innlegg