HAAG VLOG

For et styr det endte opp å bli med denne videoen! Vi har jo som nevnt ikke internett i dette huset, og det blir det heller ikke før etter jeg har dratt hjem, så da tenkte jeg at jeg måtte dra inn på Apple Store i sentrum og laste den opp der, da jeg vet at andre Youtubere har pleid å gjøre dette om de ikke har noe særlig internett tilgjengelig. Vel, det kunne jeg bare glemme for det internettet på Apple Store her var ikke bra i det hele tatt. Jeg ble litt oppgitt da for jeg har vært fast bestemt på at det skal komme video denne uken, som det skal hver uke, og dette gjorde det ikke så lett akkurat. Jeg prøvde også på restauranten vi spiste lunsj på, men der sto det bare stille, så det endte opp med at jeg måtte bruke mobildata til å laste opp videoen da jeg kom hjem. Men den er oppe og går iallefall, det er det viktigste! Neste uke vil jeg prøve å finne en café med bra nok internett til å laste opp videoen. 

Håper dere liker den ♥

8 kommentarer

Siste innlegg